Karatekid

Haha, så komiskt att jag så sent som igår morse skrev att vi inte än kunde känna sparkarna utanpå magen än, men igårkväll bevisade en av pojkarna motsatsen :) Vi låg i sängen och såg på film (The Bucket list, som för övrigt va riktigt bra!) när jag helt plötsligt kände världens kick! "Shit!" tänkte jag, "den där måste man ha kunnat känt utanpå!" Så jag tog handen till dit han hade sparkat och då kom det en till, och visst kändes det! Hur ballt som helst!
"Det känns utanpå, det känns utanpå!" började jag, haha!
Så visade jag vart det var han hade sparkat och då sparkade han även till pappa Dans hand :)
Detta upprepades efter ca 5 minuter, så vi fick två sparkar var igår kväll :)

Tänk hur en liten kick från magen kan få en att fyllas av lugn och kärlek <3
Mina älskade.

Kommentarer
Postat av: Tessan

<3

2010-09-12 @ 16:53:01
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nu blir det mer verkligt för pappa dan också kan jag tänka mig =D

Hoppas jag mä får känna spark nån gång snart =)

2010-09-12 @ 17:25:54
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: therese ef

häftigt Tina =) hoppas ni mår bra allihopa kramar

2010-09-13 @ 09:42:15
Postat av: Jolie

vad roligt :-)och Att pappa oxå fick känna, annars brukar dom ju sluta då ;-)

2010-09-13 @ 19:00:28
URL: http://omenmamma.babyblogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Dan får väl ducka då som en gammal boxare han är ,hehe

2010-09-13 @ 21:46:41
Postat av: Dan

ducka du farsan som dom kickar blir man väl snart sparkad ur sängen haha

2010-09-14 @ 11:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0