Öland över påsk

Nejmen halli hallå! Tina här, kommer ni ihåg mig?
Ursäkta blogg-glappet, men vi har varit på Öland och firat påsk.
Det har varit sköna dagar på Öland med grymt god mat, finfint väder och gott sällskap. Farmor och farfar har fått träffat gossarna igen efter hela två månader, jag tror det uppskattades ;)
Och det bästa av allt- jag har ridit! Tjohoo vad kul det var att sitta på hästryggen igen! Kicki hade bokat två islandshästar till oss som vi red runt på Ölands byggder, haha. Vi red längst havet, lite i havet, hem till huset, ute på stigar och längs åkrar. Solen sken, det var varmt och vindstilla- helt underbar eftermiddag! Ser fram emot en till ridtur till sommaren :D
Kommer bilder senare, men nu måste jag packa upp lite och dra igång en tvätt- gossarna har slumrat till!

Hoppas alla hade en skön påsk!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nä, ä, gött att vardagen är här igen!! ;o)

2011-04-26 @ 13:24:01
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0