Tjockis

Jag har blivit riktigt tjock. Jag har ju sett i spegeln att jag blivit mycket fetare sen jag slutade med LCHF, man är ju inte blind liksom. Men jag har faktist inte vågat väga mig, för jag ville inte veta. Och jag har inte brytt mig så mycket förrän nu heller. Idag vågade jag, idag kände jag mig redo för att se sanningen i vitögat. :P Jag har gått upp FYRA kilo sen jag slutade med LCHF! FYYRA kilo på typ tre veckor?! Inte okej! Så nu har jag helt plötsligt 9-10 kilo till matchvikt istället för 5 kg!
Nu får det vara bra. Nu blir det lågkalorikost och motion för hela slanten. Det är det som har funkat för mig förut och det ska funka denna gång också. LCHF var inget för mig, det är såhär jag ska komma i form, det vet jag. Jag har vetat det hela tiden, LCHF var ju mest en kul grej att prova. Jag var ju inte så taggad då heller som ni kanske kom ihåg? Jag gick ju in med åsikten: "Vi får se hur länge jag orkar med det och om det funkar"
Nu går jag in med: "Nu jävlar! Jag vet att jag klarar det!"
Så nu ska 10 kilo bort :) Bara kör, här ska det räknas kalorier så som jag gjort förut. Det tycker jag ju är kul till och med. OCH jag ska börja på Friskis igen, slut på soffpotatis-stilen!

Tagg, tagg, tagg! Hatar att va tjock, nu ska fan fläsket bort! (Rim?)
Startvikten ligger på 78,5 kg, herrejösses!

Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

det går, bara man verkligen bestämmer sig! Sen tror jag inte på "dieter", håller ej i längden. Bra mat, motion och hälsosam livsstil är det som funkar!



Då ses vi på Friskis!! =)

2011-04-13 @ 11:04:45
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Jolie

Tjockis?! ;-) Tänk att det ska vara så roligt att skaffa sig bekvämlighets kg men så tråkigt att bli av med dom?! Jag tycker det är trist, iaf. Skulle lätt sova mig i form om det gick och gå på godis och läsk dieten :-) Men det var ju bara en dröm ja. Kämpa på, det klara du! Med rätt inställning kommer man långt.

2011-04-13 @ 17:54:50
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0