Torsdag

Har precis klarat av ett pass på Friskis. Guuu va gött dä va!

Idag har det varit full rulle hela dagen känns det som. Fast det är det väl nästan varje dag iochförsig. Imorse fick jag ett väldigt trevligt spontanbesök av Emmeli. Vi tog en promenad och sen satt vi en stund på altanen, det var riktigt mys! Imorrn kommer min vän igen på¨frukost, uuu va trevligt! :D

Under eftermiddagen var jag hos mormor på kaffe och jag hann även med en sväng ner till stan för att köpa tack-kort som jag tänkte skicka till förlossningen, avd 10 och IVA, med en bild på gossarna i. Bättre sent än aldrig, hehe ;) Fyra månader senare, lite i senaste laget, men men, nu har jag tagit tag i det iallafall!

Nu blir det en dusch sen ska det soffslappas!

Kommentarer
Postat av: Mel

Oj! Skicka tackkort dit, det har jag inte ens tänkt på hahahaha :-) Göttans med Friskis hörru, men vad går du på för pass? Bara pass eller gymmet också?

2011-04-29 @ 08:02:35
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0