Trött idag

Guuuuuuud va sleten jag är idag!! Vädret gör väl sitt, inget vidare idag, men framförallt så har Albin hållt låda heeela natten, uuuhh... Känns som jag e bakis idag så trött är jag! Så det har väl inte blivit så många knop idag. Tog en kort promenad med Jenny, annars har jag varit hemma hela dagen. Har dock inte vilat, varför gör jag inte det när jag är så trött??? Nej jag har städat, tvättat, sorterat i papper, förberett maten och rensat upp ordentligt i tredje rummet. Blir trött på mig själv.... Fast ändå känns det skönt, för nu kan jag slappna av resten av dagen och tycka att vi har det fint hemma och inget vidare jag måste göra och DET är skönt! Då kan man slappna av på riktigt :)
Idag blir det riktig bonnamat här hemma- körv med brö och hemmagjort potatismos och räksallad. Jävlar va gött det är! Dan kommer blir så lycklig när han kommer hem och ser vad det blir för mat :)

Jag har ju glömt att visa våran hyllvägg i vardagsrummet som vi gjorde för ett tag sen. Mycket nöjd måste jag säga! Ska sätta in kort på pojkarna i dom två ramarna som står på ena hyllan, har bara inte framkallat än.



By night

Kommentarer
Postat av: wicci

enligt min sambo går det inte att sätta upp sådana här hyller sist vi var på ikea..hm...ska nog visa han den här bilden :P

2011-04-13 @ 08:04:15
Postat av: Tina

haha! jo men det gick ju fint ;)

2011-04-13 @ 09:43:57
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0