Helgen

Kanonbra helg har vi haft!
I fredags var det fredagsmys med räkor och vitlöksbaguette. Dan somnade typ 20, haha. Så jag hade fredagsmys med mig själv efter maten :)

I lördags hade vi heldag med Jenny och Daniel. Daniel bjöd med Dan på hockey. Det var premiär för Dan att gå på hockey, så han fick ju lyxvarianten första gången- i BKE:s loge, med gratis mat och dryck på en finalmatch i fullsatt arena. Jag var GANSKA avundsjuk kan jag säga! Jag tittar aldrig på sport, men Färjestad live och speciellt i slutspel, det är grejer det! Så han var rysligt nöjd över den upplevelsen :)
Jag och Jenny fick snällt stanna hemma med våra gossar, men det var inte helt fel det heller- gassandes i solen med en kall öl :)
Vi hade en riktigt trevlig heldag/kväll med Jenny, Daniel och lille Vinston. När grabbarna kom hem från hockeyn monterade dom ihop den nyköpta grillen och senare på kvällen blev det grillat. Åt hästkött för första gången någonsin, Riktigt gott- mört.

Igår åkte vi till mamma och pappa på dagen för att byta däck på bilen. Vilken dag det var igår! Nästan sommarvärme, ändå var det inte helt klart utan ganska disigt. Vi var ute heeeela dagen, mamma och pappa grejade i trädgården, Dan fixade med bilen och jag..... typ satt och fikade ;) Okej, jag tog ett liiiitet ryck med krattan en gång, och jag åkte och köpte fikabrödet, men annars satt jag mest och njöt i värmen ;)
Vi hann precis bara hem och skulle börja med maten så ringde Anna och Christopher och frågade om vi ville komma på grillat. Jajjemen, varför inte? Haha. Så då for vi iväg igen och blev bjudna på mat denna dagen också. Vilken lyx! Å va GÖTT dä va! Vi kunde tillochmed sitta ute och äta- så varmt var det ute igår!
Vi var dock inte så jättesociala när vi va där för vi var så jävla sletna, haha! Men grymt trevligt och mysigt ändå!
Så vi har haft en grymt social och aktiv helg och det har varit skitmysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0