Vikten

Jaha då har det gått en vecka efter jag började räkna kalorier och det stod vägning på schemat idag.
Dagens vikt var 75.8 kg, alltså -2,7kg på en vecka. Inte så illa pinkat om jag får säga det själv! Då har jag bara tränat en gång och skar kanske inte ner riktigt så mycket på maten som jag hade tänkt. Men det räckte tydligen! Nu hoppas jag det fortsätter med nått kilo i veckan, men det vet man ju aldrig!
Kanske va bra att jag gick ner mycket denna vecka nu också för nu nalkas påsken och jag misstänker att en hel del god mat kommer att intas ;)
Får kompensera med långa promenader, hehe.
Ha en fin onsdag gott folk!

Kommentarer
Postat av: ölandsmamsen

Helt rätt, här skall det mås gott när vi ses. Påskägg också eller?

2011-04-20 @ 12:09:16
Postat av: Mel

Oj det var inte lite minsann!! Bra jobbat! Du ser, det är det enda rätta sättet hihi:-)Klart det ska ätas gött i påsk! man ska ju unna sig också, allt med måtta:-)

När har du tänkt att åka till friskis nästa gång? Vi kanske kan gå på samma pass någon gång:)

2011-04-20 @ 12:52:22
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0