Depp

Jag försöker hålla bloggandet uppe, men det går inget vidare. Jag orkar inte. Är helt slut faktist. Stressad, trött, orolig över allt, ja lite av ett nervvrak helt enkelt. Allt som har hänt senaste tiden och allt slit börjar ta ut sin rätt antar jag. Plus att det är mörkt och tråkigt ute och det blir jag alltid så påverkad av. Mörkret gör mig helt slut! Och det spelar ingen roll hur mycket jag sover så blir jag inte pigg. För sova det kan jag och sova det får jag. Pojkarna sover ju hela nätter sen ett par månader tillbaka, vaknar vid 7 och jag somnar oftast senast 22.
Jag behöver nog lära mig någon form av stresshantering. För superstressad är jag hela tiden. På ett mycket negativt vis. Ser dessutom svart i det mesta. Blää!

Positivt inlägg va? :P
Men så är det, jag orkar helt enkelt inte blogga just nu, tycker inte det är kul heller. Så därför blir det lite glapp mellan inläggen :) Det kommer ett då och då när jag känner för det.

Idag verkar det iallafall bli ett härligt vinterväder och det gillas mycket mer än det mörka, blåsiga, regninga. Det är ju trots allt december!

Kommentarer
Postat av: Magda

Styrkekramar till dig. Vet hur det är när allt ser mörkt ut. Det är så trist att känna så men det känns som att är man inne i det negativa hjulet så är det svårt att komma ur, det bara rullar på och rullar på.

Har väl tyvärr inga bra tips men jag har själv börjat att lägga bort en massa tankar på framtiden och börja tänka på här och nu. Har ju gått hos psykolog för mitt negativa och vi har tränat på det.

Ta hand om dig. Kram

2011-12-06 @ 09:59:48
URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Postat av: Tina

Magda, vad kul att få en kommentar från dig igen och tack för dom fina orden! Min dator har på något vis tagit bort ditt användarnamn och lösen till din blogg, så jag har inte kunnat följa dig på ett tag! Skulle va kul om du ville skicka den till mig igen :) min mail: [email protected]

Hoppas allt är bra med er alla!

2011-12-06 @ 10:52:00
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Jolie

men du, det låter ju inte skoj. Inte för att vara sån, men jag är ju oxå stressad och passade på att söka på nätet. Tydligen är zink och b vitamin en förbruknings vara när man stressar. O d vitamin tillskott måste man äte i dessa mörka tider.. Jag handlade på hälsokost, tänkte ge det en chans..Sen kanske det vore en idé att sluta stressa, men men ;-)

2011-12-06 @ 17:47:09
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0