Helgen

Ja i helgen har vi varit på Öland. Kanske jag har skrivit om det innan? Minns inte. Minne har man inget längre, så skit samma :P

Vi har iaf varit på Öland torsd-sönd. Har haft en kanonhelg även fast syftet med resan inte var roligt alls. Dans farfar gick bort för några veckor sen så i fredags var begravningen.  Men trots det jobbiga och tråkiga så hann vi med lite roligt och mysigt också. På lördagen fyllde Dans kusin Hanna år så då bjöds det på kalas med jättegod mat och tårta. Mycket folk och barn, full fart och det är alltid roligt :) Full fart ja... På alla barn utom mina, haha! Våra gossar sov mer eller mindre hela helgen, haha! "Det är den Öländska luften som gör det", fick jag höra från flera olika håll :) Det kan nog varit så för så mycket som dom sov i helgen har dom inte gjort på länge. Dom är lite förkylda också mina pojkar, sover dom mer då?? 
Nej jag tror nog på det där med luften mest ;)

På lördag kvällen bjöds det till fest inne i Kalmar hemma hos Dans kompis Patrik och hans tjej Elin. Superrolig kväll! Farmor och farfar var snälla och passade pojkarna under kvällen. Man blev lite på lyret, men vi tog det lugnt, åkte hem vid tolv-tiden och var mycket nöjda med kvällen.

Resan gick mycket bra måste jag säga! Det var ju första gången grabbarna var ute på tur så man var ju lite smånervös hur dom skulle vara under resan. Men, som så många andra barn, sov dom som grisar i bilstolarna, så länge bilen gick. Vi gjorde ett längre stopp halvvägs där vi åt och barnen åt, sen åkte vi vidare och pojkarna somnade om ända tills vi var framme. Superskönt!

Det var det här med Big Brother också ja... Hehe, det tar vi senare idag ;)

Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Eller så kanske det var på fb jag såg det någonstans, att ni skulle till öland? ;-) Aja, det där minnet var det ja...hihi.

Låter som en fin helg, trots begravningen och dom tråkigheterna:( Skönt att det gick bra att åka med pojkarna också, bilstolen är verkligen en hit :-) Moa somnar också nästan jämt, nu är hon mer vaken och vill titta vad som händer.



Haha, ja det är väl så;) Men jag är så kvällstrött och 22, ja då sover jag oftast haha! =) Så vi får väl se;) kram!

2011-02-21 @ 12:17:48
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0