Sunne

Hej hopp!

Nästan nyss kommit hem efter några dagar i Sunne. Familjen Lundgren har varit där och åkt skidor denna vecka så då har vi varit där och haft det mysigt :)
Jag skippade skidorna detta året, vågar inte riktigt när det var så många år sen och nu när man inte har en muskel i kroppen efter allt stillasittande det senaste året :P
Men nästa år vill jag åka! :) Man blev bra sugen när man såg alla i backarna, jag hade glömt vad gött det ser ut och vad kul det är!

Ikväll nalkas det tjejparty hemma hos Carro så nu är det dags att tagga! Jag är laddad som fan! Trött men laddad :) Jag hoppas jag orkar hela kvällen!

Dan och Kristoffer ska ha hand om grabbarna under kvällen :)

Nej jag ska väl hoppa i dusch nu! Man vet aldrig hur lång tid det tar att göra sig iordning nu för tiden när man har två små skatter!
Vad ska jag ha på mig?? Vette fan!
So long!

Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

Hoppas det var riktigt sköj! =)

2011-02-27 @ 09:34:14
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0