Tack för inatt mina pojkar!

Igår natt var hemsk. Jag vet inte vad Oliver hade fått för sig, men sova var inget för han. Han låg å gnydde å gnällde i princip HELA natten och var helt klarvaken! Så igår var man ju som en vandrande zombie. Gjorde väl inte så mycket med tanke på vädret, gick ju inte att göra annat än att bara va hemma, men det är ju ändå fruktansvärt jobbigt att va så brutalt trött.

Inatt däremot! Inatt gav dom mig en finfin natt, så jag gick tillochmed upp efter matningen vid 8! Den ni! Dom åt vid 24, 04 och 08. FYRA timmar mellan målen (Brukar vara max 3)! Och däremellan SOV DOM! Så grymt skön natt, tack mina fina pojkar!
Det var väl behövligt, speciellt efter gårdagens natt som var extrem åt andra hållet...

Idag blir det väl åter en dag inne hela dagen. Snön vräker ner och har gjort hela natten, så brutalt mycket snö! Är helt ärligt så jävla trött på (citat) "detta vita helvete" så det är helt sinnessjukt!
Snart, snart, snart, snart, snaaaaaart är det vår! Håll ut Tina, håll ut!

Kommentarer
Postat av: MAMI

Tycker jag känner igen uttrycket"det vita helvetet"....

2011-02-11 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0