Dagarna går

Herregud vad dagarna går fort!
Man hinner ju nästan ingenting. Varje morgon när man går upp så tänker jag: "Gud vad skönt, en hel dag framför oss. Idag ska vi göra det, det och det.."
Sen blinkar man två gånger sen är det kväll och mörkt ute.

Morgonen vid frukost är nog den bästa tiden på hela dagen. Då har kaffet lurat en att man är riktigt pigg, man tror att man har en hel lång dag framför sig och man tycker att det är lååååångt till kommande natt när man ska upp flera gånger för att ge godingarna mat samtidigt som man är spyfärdig av trötthet.

Denna vecka har vi inte fått jättemycket gjort hemma. Det har varit en "besöks-vecka" kan man säga :) Tror att vi har haft någon här på besök varenda dag. Det har varit jättekul att träffa vänner igen! Så det gör absolut inget att vi inte kommit helt iordning i lägenheten, det viktigaste är på plats iaf! 
Och det har såklart blivit en jävla massa fika varenda dag! Dom där 5 kg övervikt, kommer med all säkerhet att stiga ytterligare om jag fortsätter i denna stil.... Men, men det får vara ett par veckor som man svullar lite innan man börjar ta tag i sitt yttre igen!

Vi fortsätter på svullospåret ikväll också och beställer hem pizza! Måste ju prova och se hur den lokala pizzerian är :P  Och det är ju faktist lördag ;)

Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Åh jag vet precis hur det är, vi känner exakt likadant. Nu står man är med en stor bebis som blir 6 månader snart och tänker "vart i helvete tog dagarna vägen och hur fan gick detta till?!?" Det är helt insane!



och det är ingen stress med dom där kilona, man har ju en del att återhämta sig ifrån också så ta det bara lugnt. Jag har ett par kilon kvar och kroppen lär aldrig bli densamma, men det visste man ju;-) Allt kommer i sinom tid.



Skönt att läsa att ni har det gott i alla fall. Och om du inte redan köpt, så har jag ett Pingu babygym som du kan få köpa ;-)



Kram!

2011-01-30 @ 08:16:25
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0