Dom är här!

Ohoj! Vad kul att se att inte många har gett upp trots min långa paus! :)
De flesta vet väl att våra fina gossar äntligen har kommit och på julafton å allt. Världens finaste julklapp, lilla Oliver och Albin!
Oj vad mycket som har hänt och vad mycket jag har att skriva om! För sån är jag, jag babblar ju ut om det mesta som händer, då mår jag som bäst, när jag har ventilerat!

Är fortfarande kvar på sjukhuset på BIVA, eftersom pojkarna är prematura och inte riktigt klarar sig själva än.

Ska försöka uppdatera lite pö om pö, så håll ut mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Tessan

jag kan hålla ut huuuur länge som helst käre snuttan mii!!! <3

2011-01-03 @ 22:21:26
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/
Postat av: Hanna - gravida bonusmorsan

Stort grattis till pojkarna!

Har varit här inne och kikat varje dag och misstänkt att ni låg inne :)

2011-01-04 @ 12:35:55
URL: http://hannasfotoliv.blogg.se/
Postat av: therese ef

GRATTIS Tina och Dan!!!! Jag ser verkligen fram emot bilder och berättelser om det du varit med om och få se pojkarna. Hoppas ni mår bra och god fortsättning!!! kramar

2011-01-05 @ 07:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0