Klippa mig??

Hjälp mig! Har beslutsångest!

Vet inte om jag ska klippa mig igen eller om jag ska låta håret vara. Under graviditeten blev det liksom aldrig av att jag klippte mig. Jag lite sket i det helt enkelt. Så jag lät bara håret va och det har växt till nått halvlångt-aktigt.
Jag är själv sugen på att klippa mig igen, men Dan tycker att jag ska spara. Men jag har ju så tunt hår så jag vette fan om jag ska ha långt hår.

Så nu vill jag ha råd tack :)

Ska jag klippa mig till den frisyren jag hade innan?

Nu ser jag ut såhär i hövve:



Och såhär såg jag ut innan med kortare hår:



Kommentarer
Postat av: Julia

Ingen tvekan om saken, klipp kort! Har alltid tyckt du är skitsnygg i det

2011-01-25 @ 20:26:56
URL: http://jgrankvist.blogg.se/
Postat av: Cliin

Hmm, som längden är nu passar du bättre i den korta. Den korta är verkligen klockren på dig! Men om du sparar lite till kanske det går att göra en grym rockfrisyr :-D Variation förnöjer (eller va fasen det heter) :-D

2011-01-26 @ 00:20:21
Postat av: Anna

Som sagt, klippa :D

2011-01-26 @ 07:50:03
Postat av: En liten del av mig

Jag tycker det korta, det är du supersnygg i=) Sen när fick mannen ngn talan föressten? ;-) Kram!

2011-01-26 @ 08:52:05
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Linda

Typiskt karlar att de tycker långt hår ;)



Den korta frisyren är väldigt fin på dig :-D

2011-01-26 @ 12:34:33
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/
Postat av: Anso

Du är lika fin i båda frisyrerna.

Men med lite längd kan man ju alltid göra lite roligt med håret. Fina uppsättningar och sånt, variera sig lite.

2011-01-27 @ 09:53:20
Postat av: Therese ef

Klippa kort tycker jag :) du är jätte fin i det!!!

2011-01-30 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0