Middag

Igår kväll hade vi våra första "umgänges-kväll" på mycket länge, det var hur kul som helst! Vi bjöd hit Anna och Christopher på lite mat.
Eftersom det var hundra år sen jag fick göra mig i ordning och klä upp mig utan att vara gravid så tyckte jag detta skulle bli otroligt roligt. Utav 23 kg viktuppgång så har jag ju nu endast 5 kg kvar och med hela garderoben uppackad så var det ju bara att vraka och välja mellan alla kläder som jag inte kunnat haft på så länge! Eller inte.. När jag provat X antal klänningar, jeans och skjortor och INGET gick igen så var jag ganska bitter. Jag insåg att 5 kg ju faktist är 5 kg och dom måste bort för att garderoben ska passa igen!
Så tack syrran för den stora (och mycket snygga) tröjan jag fick av dig i julklapp! Den fick bli min räddning för kvällen! :P


Tina lagade iaf lövbiff och ungsstekt potatis med vitlök och min egengjorda bearnaissås som är min specialitet :P Den blev god igår med, men aningens lös så jag var inte 100% nöjd. Men gött vare som sagt!
Ett par öl slank ner också och det var inte dumt det heller!

Sen spelade vi "Galenpanna" och tryckte chips tills vi nästan trillade av stolen utav trötthet. Riktigt mysig kväll, tack för den Anna och Christopher! :)






Vi var alla otroligt söta när vi spelade Galenpanna :P



Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

men va sköj!

ja 5 kg är alltid 5 kg, men dom försvinner snart med lite vilja och tålamod;) Jag har 3 kvar fortfarande...puh! ;-) ha det så gott och ta hand om er, kram!

2011-01-24 @ 06:32:46
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Skiiiiiit snygg lugg Tina!! Ha kvar! =)

2011-01-24 @ 14:30:24
URL: http://lini07
Postat av: Jolie

Vad mysigt!

Jaa man känner sig smal och då gör man det dummaste man kan göra: man testar kläder.. ;-)

5 kg är inte mkt, men de har kanske omplacerat sig?!

(bebisarna är ju bara en månad)



Jag har 2 kg kvar till innan. Men de kommer ju inte alltid sitta där, så jag tar det med ro (ibland ;-) )

2011-01-24 @ 14:35:17
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0