Doktorn

Idag fick jag ta lilla Oliver till farbror doktorn. Han har ju hostat i tre veckor nu och ett tag blev det lite bättre, men igår blev det värre igen och idag har det varit värre än någonsin. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att han behövde kollas på. Fick tid på Gripen vid 15.40, gick ganska smidigt hör och häpna!

Doktorn undersökte lille bus och sen tog dom en snabbsänka och det var INTE populärt! Ett stick i fingret när man redan är dålig och kinkig resulterade i endel gråt. Sänkan var okej iaf som skönt var!

Han fick iaf en luftrörsvidgande medicin så att han ska få det lättare med andningen, vilket även ska dämpa hostan. Så nu hoppas vi att han snart blir frisk helt- jag är trött på att se mina barn hängiga för den här gången!

Kalaset igår var jättemysigt och maten blev kanon! Jag hade ju stora planer på att ta kort på all mat och visa hur DUKTIG jag varit ;) men det glömde jag ju bort när familjen kom sen. Illa! Inte ett enda kort knäppte jag!
Fick finfina presenter också! En ring, en klänning, Leif Mannerströms husmanskonst-bok, en termos och så klart lite kosing :)
Tack för alla presenter och för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen lille killen... Hoppas han kryar på sig snabbt...

2011-07-06 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0