Pojkarna update

Lite update vad som händer i gossarnas liv.
Övergången till mat och välling från ersättning går superbra tycker jag. Dom gapar och sväljer ner det mesta (än så länge iaf!) och vällingen dricker dom som om det inte var någon skillnad på den och ersättningen. Antar att jag har fördel med just vällingen eftersom dom har druckit ur flaska från första stund, så dom bara äter på :)
Blandade ersättningen med vällingen i några dagar, men har provat att ge bara välling också och dom äter på som vanligt. Skönt! Blandar fortfarande lite, men enbart för att göra slut på ersättningen som vi har ett helt paket kvar av. Känns onödigt att inte använda upp.

Så nu äter dom tidig morgon (ca kl 5-7) välling, frukost ca kl 9-10 gröt, lunch ca 13 välling (än så länge), middag ca 16 barnmat (har mest blivit på burk, lagat egen mat någon enstaka gång) och till kvällen välling igen.
Ska byta ut lunchmålet till vanlig mat snart också, men man får ju ta lite i taget :) Får lägga till efterätt snart också, det har jag inte gjort än heller.

Förra veckan vid vägningen hos BVC vägde Oliver 7900g och Albin 7100g.

Sömnen är bra, dom sover oftast ännu längre nu när dom får välling istället för ersättning. Inatt sov Oliver 19- 7.30, haha! Rätt skönt kan jag säga! :) Blev ju dock ingen sån sovmorgon för mig eftersom Albin vaknade vid 5.30 och skulle ha mat, men ändå skönt att någon utav dom sov lite längre :)

Nu ska strandväskan packas! Inte så soligt (än så länge iaf), men idag ska vi fan till stranden ändå! :)
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Finfina badkillar

2011-07-07 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0