Kaffe!

Funderar på att fortsätta i klagospåret, eller om jag ska ta och hylla min bästa vän kaffet! Tror jag kör på både och!
Den förra braiga natten upprepades inte kan jag säga... Snarare fortsatte dom på spåret "trötta ut mamma".

Albin vaknade vid tre, hostade inatt igen.. Sen var han liksom pigg. Jag tänkte att han får väl ligga där och prata för sig själv då, så fortsätter jag att sova. Men det var ju stört omöjligt med den pipan han hade inatt, högljutt värre!
"Wööööööoooooowwavavavaooooooooooodaaaaamamammmmmmamamama!" Typ :)
Strax efter fyra satte även Oliver igång. Då gick jag upp och gjorde mat till dom för att se om dom somnade efter det. Det var längesen dom åt så tidigt som vid fyra! Men, men dom somnade allt om ett tag efter dom hade ätit, så det var ju skönt! Men när man är bortskämd med att sova ganska bra dom flesta nätter så känns det ju vidrigt att vara vaken i över en timme mitt i natten helt plötsligt!

När man ligger där vid tre-fyra-fem tiden och är så trött så man bara vill kräkas så tänker jag alltid: "Idag ska jag inte göra ett skit! Idag ska jag vila hela dagen, sova när barnen sover", osv. Sen när man har släpat sig upp, satt på kaffe och dragit i sig första koppen börjar man ju piggna till. Efter andra koppen så är man som människa igen och börjar fundera på vad man ska hitta på idag- och sova är inget alternativ, haha!
Märkligt det där, men tack gode gud för kaffe! :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Känner igen dom där nätterna du;) Och man vänjer sig så fort vid dom bra om man säger så, sen när det vänder igen så känns det nästan dubbelt så jobbigt som innan. Man får njuta till max av dom bra nätterna när dom inträffar :)

2011-06-08 @ 09:15:36
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Jolie

amen :-)

2011-06-08 @ 10:56:05
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Magda

Kaffet är ju ens bästa vän :)

Här det så att sover tjejerna sover inte Noel o tvärtom eller sover inte jag själv. Hmmm aldrig blir man riktigt nöjd he he.



Hoppas ni får sova bra i natt.

Kram o godnatt. Kom i håg man får klaga hur mycket man vill ;)

2011-06-09 @ 21:56:15
URL: http://noelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0