Sömnen

Gud va skönt, inatt fick Albin (och jag, hehe) sova hela natten! I fyra nätter har han ju knappt sovit någonting pga hosta, men inatt sov han jättebra och hostade ingenting. Förkylningen är inte över än, men det går helt klart åt rätt håll!

Även fast Albin har sovit dåligt nu när han varit förkyld så märker man ändå att dom sover MYCKET bättre nu när dom fått varsinna sängar! Oliver har inte vaknat en enda gång under nätterna sen han fick sin egna säng. Sover från senast 20 till ca 6.30, åh guuuuud vad jag hoppas att det håller i sig! ;) Men det där kan ju alltid ändras, och med två små troll så är det ju inte jätteofta man får sova ostörda nätter. Det är ju oftast någon utav dom som ska krångla lite grann :) Sen får man såna här guld-nätter som inatt, när båda har sovit kanonbra och dom väcker mig vid 6.30, då jag ger dom mat, och man är PIGG (får ju annars vänta på den där "pigga känslan" tills man har hinkat i sig ett par muggar kaffe). Sköööönt!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. Behöver röja lite här hemma efter helgens tapetsering och flytt till nytt rum. Får se om jag gör det nu eller hur det blir. En såndär skön oplanerad dag idag som jag så sällan har, brukar ju alltid vara något :)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Magda

Sömnen är så guld värd. Skönt för er att ni fick sova.

Otroligt fina killar :)



Fick du mitt mail ang lösen?



Ha en fin kväll!

Kram

2011-06-07 @ 19:04:49
URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Postat av: Magda

nu har jag skickat det igen, kolla skräpposten så den inte hamnat där. Skickade det första från Iphonen så det kan ha blivit lite fel.



Kram snart blir det sängen för oss vuxna med

2011-06-07 @ 21:01:22
URL: http://noelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0