Trött och sur

Har jag sagt att jag är trött? Igår när Dan kom hem grina jag så trött var jag. Det är nog första gången sen barnens första tid som jag är såhär slut som jag är nu. Ska inte hålla på och gnälla om det nu, men jobbigt som fan är det att aldrig få sova, det har ju många erfarenhet av. Denna natten var värre än värst. Hoppas det var kulmen nu. Det är ju så synd om stackarn också när han hostar så illa. Han är så ynklig om nätterna lilla Oliver och på dagarna är han lika glad och go som vanligt även fast han är sjuk. Om dagarna är det Albin som slukar energi den lilla ettriga ungen. Han kommer få ett redigt hett temperament den grabben, uuuuhh vad han håller låda!
Har väl inte så värst mycket att skriva om känner jag, är bara trött och sur. Vill ligga i soffan och SOVA! Men det går ju inte såklart. Bara att köra på.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Senast i fredags grina jag för att jag var så trött och slut! Du är inte ensam, även fast det inte hjälper mot tröttheten...Det är tur man är två i alla fall, så man kan hjälpas åt sen dom kommer hem från jobb och sen på helgerna så man kan turas om med nätterna och sovmorgon tex...



Föressten! Det var underbart på Spa, ni borde verkligen åka om ni kan. Man blev verkligen utvilad och harmonisk, lugn:) Så skönt! Vi tänkte åka tillbaka i höst och fira 4års dagen där, men då över två nätter. En gick alldeles för fort ;)

2011-06-17 @ 06:00:53
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0