Diskställ vs Nappställ

Jag hatar diskställ. Jag tycker det är så otroligt fult, men har man ingen diskmaskin så orkar man ju sällan ställa undan det, eftersom det nästan alltid står något i det :)
Men nu har vi ju diskmaskin (som för övrigt måste vara den mest underbara uppfinningen någonsin!) så nu har vi nästan bara haft nappflaskor i diskstället, för dom diskar jag alltid för hand. Så hittade jag världens grej på Barnens Hus i förrgår! En flaskhållare till diskade flaskor! Huuuur bra som helst! :)




Onödig pryl? Kanske det, men onödiga prylar är ju dom roligaste prylar :) Och jag slipper se det där fula jävla diskstället i stål som tog upp hela diskbänken! Titta! Ren yta! Sånt mår man bra av :)

Såhär såg det inte innan:


Usch usch :) (ja jag gillar före- och efter-bilder :))

Kommentarer
Postat av: Jolie

woho. Vi har oxå ett sånt, fast fult :-) Men det fyller sin funktion. Fast jag kanske ska uppdatera mig på ett runt ;-) Inte alls onödigt.

2011-03-21 @ 11:53:28
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Linda

sånt flaskställ har vi också, gärbra ju :-D

2011-03-21 @ 12:26:27
Postat av: Linda

Görbra ska det förstås stå, haha

2011-03-21 @ 12:31:21
Postat av: en liten den av mig

ja dom är toppenbra! :-) Allting tar lite mindre plats också ;)

2011-03-21 @ 16:09:52
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mami

Farsarvet;) En måste hölle undan vet du...

2011-03-21 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0