Fyndet

Har glömt att visa vilket FYND jag gjorde i söndags!
Jag har ju varit i behov av nya sneakers- al´a Converse. Är ju dock lite snål utav mig när det gäller skor (och kläder också för den delen) så jag tycker ju att det är för dyrt att köpa ett par äkta Converse, dom kostar runt 1000 spänn.
Min snålhet när det gäller skor har ju gått så långt så jag typ endast handlar på Skopunkten och då alltid tre åt gången för att då får man det billigaste paret gratis, haha! Uuuuuhh, jag mår lite dåligt över mig själv när jag skriver detta, men det har blivit så :)

Iallafall, i söndags var vi ute på Bergvik och då tittade vi in på Skopunkten. Dom hade, som iaf jag tyckte, snygga kopior. Dom hade dessutom ett erbjudande på just dom skorna nu- att om man gick med i Nilssons skoklubb så kostade dom 149:-/styck istället för 199:-.

Vad som bör tilläggas är ju att jag har haft så HIMLA svårt att bestämma mig vilken färg jag ska köpa för jag har ju velat ha både svarta, vita och röda!

Så vad gör Tina då? :) Jo hon går med i denna klubb (nej, det kostade inget, det är som typ H&Mclub osv) och köper TRE PAR LIKADANA skor, så jag får ALLA färger jag vill ha, haha! Får ju då dessutom ett par gratis. Alltså tre par skor för 298:- tänker ni då? Nej, nej, fyndandet slutar inte här! Jag fick DESSUTOM 10% rabbatt på hela köpet, som ett välkomserbjudande till Nilssons klubb.

Såååå 268:- för tre par sneakers! :D
 Så nu kan jag ju variera färg efter övrig outfit, guuuuu va glá jag ä! Tänk att man kan shoppa sig ännu lite lyckligare för en så otroligt lite peng. Perfa! ;)


  

Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

Hehe, dom ligger runt 650-700 i butik i stan;)

Men visst är det dyrt, men det unnar jag mig;)



Handlar också annars mest på skopunkten, toppenbra erbjudande ju!

2011-03-30 @ 08:12:39
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Joel

Hehe, ja, visst skall man unna sig ett par Converse skor när man kan. Dem är så snygga!

2011-03-30 @ 20:52:01
URL: http://www.converse-skor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0