Hiphopp-pojkar :)

Idag har det inte hänt mycket. Snöat och blåst hela dagen så vi har faktist inte lämnat lägenheten alls idag. Tråkigt den här perioden när det är vårväder ena dagen och snöar nästa dag. Men det är ju så det är i Mars och April. Bättre det än att det är snö jämt! Vi går mer och mer mot våren! :)

Idag har gossarna haft på sig dressarna som gammelfarmor nere på Öland köpt till dom :) Ser väldigt hiphopp ut just nu för dom är liiite stora än :) Luvan gör dom lite extra hiphopp, haha! ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi. Vilka söta pöjker. :)

2011-03-09 @ 20:37:59
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: En liten del av mig

Vi ställer väl om till sommartid denna månaden också? Eller är jag helt ute och cyklar? Då går det åt rätt håll i alla fall ;-)



Vilka godingar! lite stort ska det vara hihi. Vad dom växer, dom har blivit stora nu. Inga små spädisar längre;) Ja det är svårt att förstå verkligen. Jag vill stanna tiden så ofta, Moa är 7 månader nu...snart 1 år tänker jag. Herregud, tiden har aldrig gått såhär fort!



Kram!

2011-03-10 @ 07:40:27
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0