Längtar inte dit...

Hittade två bilder som var lite roliga, hehe. Längtar inte tillbaka dit kan jag säga, men det är roligt att titta tillbaka :)

Har man inget matbord och stor som en flodhäst fick man lösa matsituationen på annat vis:


Varm som en kamin var jag nästan jämt och såhär låg jag mer ofta än sällan i slutet. AKTA! En val har strandat!


Haha! Vet inte varför, men jag hade alltid linnet uppdraget så liksom magen fick "flöda fritt" :P Det var skönast så.
Nakenbilder såhär på en måndag, varför inte? :P Kan tillägna den till herr Daniel nere på Öland som tyckte det var alldeles för lite naket i bloggen- Varsegod! (Efter denna kommer du tänka mer på vad du begär :P)


Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

Känner igen det där kan jag säga;) Fast jag längtar ju tillbaka lite ändå, trots diverse krämpor som man hade och fick på köpet. På under och efter graviditeten:)

2011-03-28 @ 12:39:07
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mami

Härliga tider;)

2011-04-01 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0