Sjukdomar...

Är så trött på att min fina familj ska drabbas av så mycket skit. Det tar liksom aldrig slut. Hur mycket könstiga sjukdomar ska en och samma familj behöva drabbas av? Och varför drabbas vissa av så mycket?
Claes hade en ovanlig cancer som dom inte kom åt att operera.
Liam fick en bakterie som var ovanlig och som det var ännu ovanligare att det gick så långt som att han inte klarade sig.
Jag fick en ovanligt svår havandeskapsförgiftning, som dessutom näst intill aldrig händer så många dagar efter en förlossning. Dom hade dålig koll på mig för "det BRUKAR ju inte bli såhär". Så dålig koll så jag höll på att inte klara mig.
Och nu det här??

Alla våra gamla tänker jag inte ens gå in på, för gamla blir sjuka. Det är NORMALT.
Men barn.. Barn ska vara friska.

Det handlar inte om mina barn, men jag tänker inte gå in på detaljer.

Och snälla, säg inte att vi är starka, för vi är inte starkare än någon annan! Vi har bara en jävla massa oflyt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Cliin

Det är inte rättvist, som sagt.... Tänker på er! kärlek till er alla

2011-03-16 @ 14:06:39
Postat av: Emmeli

Det är förjävligt att en familj ska vara så olycksdrabbad!

Man har ju inget annat val än att livet måste knalla på och förresten så gör den ju det varesig man vill det eller ej.

Det känns också som jag suttit och sagt: nu vänder det snart, allt kan inte drabba en och samma familj. När jag tänker tillbaka på det idag känns det patetiskt eftersom det inte alls var så. Därför ska jag aldrig säga så igen.

Men som jag sagt så vet du vart jag finns!

2011-03-16 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0