Fredag

Härliga vårdagar vi har! Idag är det lite kallare kanske, och det har blåst endel, men solen värmer riktigt varmt i lä och man ser mer och mer barbacke för var dag! Älsker´t!
Igår tog jag och Jenny en liten promenix, sen satte vi oss på hennes veranda där vi drog upp glasdörrarna och satt i solen flera timmar. Det var VARMT och vi fick tillochmed lite färg ;) Barnen låg i kärran brevid och snusade så gott. Gud så underbart! Eller ja, inte Jennys Vinston, för han e ju 6 månader nu och vill sitta och vara med hela tiden :)

Idag ska jag få domen om jag klarar mig utan blodtrycksmedicin. Har varit utan i en månad nu och idag ska jag på kontroll av blodtrycket för att se om det har hållt sig nere.. Det hoppas jag verkligen! Det har varit skönt att slippa det där jäkla pirrandet i hårbotten som medicinen gav som bieffekt. Kändes som det kröp djur i håret och kliade man sig i hårbotten så spred sig liksom känslan i hela huvudet. SJUKT! Tydligen en vanlig effekt av Trandaten, men lite obehaglig.

Färgade håret igår kväll åxå. Det blir man alltid löckli av :) Äntligen svartskalle igen. Nu är det bara en klippning som fattas ;)

Ingen utväxt, tjohoo!

Barnen i detta nu sysslar med det här:

:) En favoritsysselsättning kan man säga :)

Idag ska jag och Jenny försöka oss på barnmässan också! Det ska bli spännande att se exakt hur mycket man kommer hata sig själv för att man kastade sig in där med en tvillingvagn, men men, det kan ju gå bra också ;)

Dan ska ut och förlusta sig ikväll. Han ska på Mustasch med sina arbetskompisar. Det gör han jäkligt rätt i tycker jag. Han kan behöva komma ut och dricka lite öl med andra karlar för att ladda lite batterier :)

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0