Det tar sig

Hua vilken rivstart det blev på denna förmiddag! Mina barn har varit så snälla och froma dom senaste dagarna så nu när dom körde en duett i gallskrik här innan jag fått i mig morgonkaffet så blev jag riktigt svettig! Men det ordnade upp sig det med, nu är det tyst och skönt och första koppen kaffe är svept, så nu känner jag mig som människa igen. :)
Men jag ska verkligen inte klaga. Dom har hitills fortsatt på spåret att sova 6-7 timmar innan första målet på natten. Eller natten är väl fel, det hinner bli morgon :) Så jag är överlycklig  och bara HOPPAS att dom ska fortsätta vara så duktiga :)
Rätt konstigt, för jag är tröttare än NÅGONSIN på morgnarna nu när jag får sova hela nätter igen?! Men sen när jag väl kommit igång är jag pigg hela dagen och hela kvällen och det var jag ju inte när dom vaknade varannan/vartredje timme kan jag säga :)

Det är så himla kul för det har hänt så otroligt mycket med både Oliver och Albin på bara en vecka typ. Dom har gått från spädbarn till bebis känns det som och är helt plötsligt så mycket mer medvetna. Det är ju helt underbart att se! Det går att busa lite smått med dom och dom skrattar, dom trivs bättre i halvt sittande ställning än att ligga platt på rygg och dom blir stadigare och stadigare i nacken. Oliver är otroligt stark i nacken och kan hålla upp huvudet en bra stund åt gången nu :)
Dom vill även träna benen stående och tycker det är himla kul att hoppa lite i knät :)

Vägning idag efter en vecka med LCHF. Gått ner 1 kg. Hade väl velat fått en mer rivstart och gått ner åtminstonde 2 kg, men, men. Det har gått neråt iallafall, så alltid något!
Dan har gått ner drygt 2 kg :)

Kommentarer
Postat av: Jolie

Grattis till - 1 kg :-)

Tror du det är lättare för karlarna att släppa kg??

C tappar mer än mig n är vi kört strikt tillsammans.. Han tappar fast han fuskar oxå :-(

2011-03-07 @ 14:28:24
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Tina

vi kan ju tänka så att dom kanske har MER att tappa, då är det alltid lättare ;) hihi...

2011-03-07 @ 23:07:09
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: En liten del av mig

Grattis, va gött!!! heja heja!

2011-03-08 @ 09:56:38
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0