VÅR!!

Sämre dagar har man haft än den idag :)
En härlig varm vårpromenad som avslutades med altanhäng. Solen värmer skönt på baksidan nu och barnen sover otroligt bra i vagnen på altanen. Det är underbart att bo på markplan måste jag säga!
Ett par koppar kaffe, lite keso och äpple och tidningsläsning. Det är inte varje dag man hinner läsa inte, så det uppskattas mycket! Men det blir lättare nu när man kan ha barnen kvar i kärran på altanen efter promenaden. Det har varit för mycket snö innan för att komma runt med vagnen till baksidan, men nu går det fint :) Och tar man in vagnen så måste man ju lätta på kläderna så det inte blir för varmt och då vaknar dom oftast.
Allt blir lättare när det blir vår!
Såhär skönt har vi haft det:



Och jag är såååååå sugen att plantera lite blommor ute nu! Jag måste nästan köpa några vårblommor som tål några minusgrader, för det blir så mysigt med lite blomster. Jag älskar uteblommor och dom brukar jag kunna sköta liiiite bättre än inomhusblommor ;)

Kommentarer
Postat av: Jolie

gud vad härligt! :-) Vill oxå bo på markplan.

2011-03-28 @ 17:13:20
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: en liten del av mig

Hääärligt! Och ja, det är det enda jag kommer sakna när vi lämnar radhuset som sagt. Men vi kan ju inte bo kvar pga altanen haha! Men absolut, det är så skönt att dom kan sova kvar i vagnen och allt sånt. Jättebra!

2011-03-28 @ 18:09:46
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0