Aktiv dag

Känns som jag hann med en hel del idag.
Tog en sväng in på Netto där jag hittade ett litet gulligt brickbord till mina örter på altanen. Blev gulligt och det passade bra till  utemöblerna.



Sen besökte jag Barnens hus och köpte ett soltält till mina gossar med UV-skydd 50+, så vi kan hänga på beachen i sommar ;)

Sen blev det en sväng och titta lite på Rusta, Jysk och avslutningsvis åkte jag till Blomsterlandet och köpte ett par amplar som jag har saknat och lite mer jord. Så NU tror jag att det är färdigplanterat där ute faktist! Nu ska man bara ställa iordning allt också, har inte bestämt mig hur jag vill ha det där ute än... Står ju korgar och krukor överallt där ute just nu, så vi får se hur jag får till det! :) Lägger ut bilder när jag är helt klart med allt har jag tänkt, det ska ju upp lite tyg över dom fula stålstängerna också!

Sen ska det ju planteras lite på framsidan också såklart så det ser fint ut när man kommer in :) Men det blir nog kanske inte förrän nästa månad jag köper det, får se..

Under eftermiddagen har jag planterat, lagat mat, plockat lite här hemma, sen åkte jag och tränade. Efter träningen blev det dusch och läggning av barn, sen har jag hunnit med lite tv-tittande och nu sitter man här. Snacka om rabbling av dagen! Och guuu´ va aktiv jag känner att jag varit! Är lite småsleten nu och somnar kanske i soffan idag kan jag gissa på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0