Endast Tina är vaken

Jaha nu är min klocka 19.54 och hela familjen sover utom jag, haha! Dan var helt slut idag, så det var nog lika så bra att det inte blev någon träning för mig ikväll, så jag kunde natta barnen :) Dan somnade innan dom ;)

Blev ju ingen sol idag inte.. Tycker vädret inte är något vidare faktist! Nu får det ta och bli varmt och soligt (UTAN blåst!) Vad jag begär va? ;)

Hann och klippa till tyget till altanen, men sydde aldrig, kanske blir i helgen.

Nu tror jag att jag ska njuta lite av ensamheten och plocka fram lite ost och kex (och kanske en bärs?? ;))
God afton!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Va gött! Njut av dom ensamma stunderna :-) Lite gött och en bärs till det, det ska man allt unna sig!

2011-05-27 @ 07:40:56
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Ja , han är lik far sin, dan alltså, hehe

2011-05-27 @ 07:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0