Ikea

Idag ska min lilla familj umgås = åka till IKEA, haha. Som vanligt när vi ska "hitta på något tillsammas" på en helg. :P
Men vädret tillåter ju inte så himla mycket annat än så länge tycker jag! Blir bättre när det blir varmare ute och man kan åka på picnic, åka till stranden och andra sköna utflykter! Regnet hänger i luften idag (igen!)..

Vi behöver dessutom till IKEA, idag ska det inhandlas en till spjälsäng! Känns lite vemodigt, dags att dela på våra små grabbar! Men dom får ju inte plats, så är det bara :)
Ska bli spännande också och se om det är något dom känner av, eller om dom kommer sova som vanligt. Kanske bättre tillochmed?

Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Men du, det finns inget dåligt väder Tina!!! ;)

Men ikea är roligt det också hihi. Blir nog bra när ni delar på dom, inte mycket att välja på nu när dom blivit så stora :-)

2011-05-28 @ 17:41:50
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Tina

Mel: jo DÄ finns det! Med två 5 månaders bebisar i en vagn kan det aldrig vara varken mysigt, bekvämt eller ens speciellt smart att va ute i regn (alltså göra en planerad aktivitet utomhus). Finns inga regnskydd i världen som kan göra det trevligt om jag får säga mitt ;)

2011-05-28 @ 19:14:12
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Melanie

Haha,jaså inte? Det tycker nog jag i alla fall :-)



Sv - jo det har du rätt i, älta bör man ibland ;)

2011-05-28 @ 20:06:36
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Jolie

haha, kanske är det så att en i varje par ska somna till filmen? ;-) C somnar oxå, lätt. När jag bodde hemma och vi skulle hyra film och se, gärna en skräck. Jag mamma och pappa. Efter 5 min sov båda två som stockar. Och sen vaknade de innan slutet. Då kunde pappa säga, vilken skit film, jag går och lägger mig istället.. ;-) P.s jag höll mig vaken i går, men jag var skit trött.

2011-05-28 @ 21:03:21
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0