Nu börjas det....

..inhandlingen av blommor. Jag älskar ju blommor, och mitt intresse för detta ökar mer och mer för varje år. Jag märker att jag blir mer och mer lik min kära mor i den frågan (Hon går inte direkt efter uttrycket "More is less" när det gäller blommor om man säger så).
Kan aldrig bli för mycket blommor. :)
Iår har jag dock bestämt mig för att ha mest gröna växter på altanen. Ska ju ha lite blommor som blommar också, men mest gröna växter, lite grönsaksplantor (typ tomater) och färska örter.

Jag ska göra det till våran lilla oas där ute har jag bestämt mig för :) Vem bryr sig om kläder, skor och sånt när man kan köpa blommor? ;)
Inredning är överhuvudtaget mycket roligare!

Ska bli spännande att se hur det blir ute på altanen när det är färdigt, jag bara längtar! Men det är fortfarande lite för kallt för att ha allt ute vissa nätter, så det blir ju mycket bära in och ut om man köper allt nu. Har köpt en laddning idag, men det är ju mycket som saknas.. Får bli framöver här, det är ju inte direkt gratis heller... Men om jag får välja EN sak att lägga mina pengar på (förutom barnen då såklart) så är det våran altan iår! Sådäså :)


Kommentarer
Postat av: ölandsmamsen

Glöm inte "pellargutterna". Dan skulle sakna dem väääääldigt mycket!hi, hi....Det är bara att hämta här på Öland.

2011-05-17 @ 11:36:25
Postat av: Tessan

Längtar redan efter eran oas :)

2011-05-17 @ 21:36:14
URL: http://whiskeytessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0