Surprise!

Idag har jag planerat en hemlig date med mig älskling :)
Mamma och pappa kommer hit vid 18 och ska passa barnen, då ska jag ta med mig Dan ner till stan för bowling och käk, bara han och jag. Det ska bli otroligt roligt och mysigt, sett fram emot detta hela veckan nu!
Det blir första gången vi går ut tillsammans han och jag. Har bokat bowling till kl 19, sen vet jag inte vart vi ska äta. Bokade inget för jag kunde inte bestämma mig vart! Tänkte att han får väl ha ett finger med i det och bestämma kanske ;) Beror ju lite på vad man e sugen på i stunden också, och vilken typ av restaurang/pub man vill sitta på. 

Har ni förslag på goda matställen i stan???


Kommentarer
Postat av: Mel

Va härligt! Viktigt att vara par också och vårda relationen och inte "bara" vara mamma och pappa :-)

Vi brukar käka på fontana, mycket god mat!

2011-05-13 @ 09:38:23
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Jolie

Mysigt. Vi ska testa nya via appia, när vi firar 7 år ;-) Kanske är trevligt? Annars har alfi god mat eller bishop eller Fontana :-)

2011-05-13 @ 14:08:33
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0