Utekväll

Vi hade supertrevligt igår. Var så roligt att komma ut tillsammans för första gången på över ett halvår iallafall.
Vi startade kvällen på Score där vi bowlade. Jag var otroligt svinkass, så jag tröttnade rätt snabbt, haha! Har aldrig spelat så dåligt någonsin tror jag! Jag brukar ändå va lite sådär halvbra på bowling, så jag gick ju in med världens självförtroende, redo att spöa Dan totalt. Så blev det ju inte :)



Efter bowlingen skulle vi käka. Vädret va bra och det var inte jättekallt så vi gick till Bishop´s och kollade om det fanns plats på deras uteservering. Det är ju så otroligt fint där med utsikt över älven och dom har bra med infravärme också. Det fanns plats så där blev vi resten av kvällen. Beställde in en varsinn barkorg med massa smått och gott plock och drack några öl.



Senare kom Anna och Kristoffer förbi också så då blev vi fyra resten av kvällen, riktigt trevligt var det! Avslutade kvällen med en osttallrik som var brytalt god!


Vid tolv gav vi upp och åkte hem, slitna men nöjda.
Tack mamma och pappa för barnvakten!


Kommentarer
Postat av: Mel

Gillar verkligen Bishop´s! Härlig kväll ni hade, man behöver det som sagt. Vara par också, inte "bara" föräldrar. Viktigt för att vårda relationen efter att man fått, tycker jag iaf.

Kul kväll och visst uppskattar man dom lite mer nu, eller på ett annat sätt kanske man ska säga hihi ;-)

Kram!

2011-05-15 @ 07:45:22
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mel

*fått barn ska det ju vara ;-)

2011-05-15 @ 07:46:05
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Jolie

härligt. Sega som vi är så ska vi ut och äta först i aug :-)

Nu när jag ska jobba blir det inte mkt ledigt. Och sen är det svårt att få barnvakt.. Men i aug firar vi 7 år så då ska vi slå på stort ;-)

2011-05-15 @ 11:21:38
URL: http://mammajolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0