-3 kg

Blev löckli att vågen visade - 1,1kg idag från förra veckan! Det trodde jag INTE med tanke på helgens fusk! Det blev hotellfrukost två dagar på raken, buffé och vin på lördag kväll så jag trodde absolut inte att jag skulle ha gått ner ett gram, trots att jag varit seriös i veckan. Men jopp! Jag är gööörnöjd!

Så -3 kg på 3 veckor, än så länge håller jag mig till mitt schema att gå ner 10 kg på 10 veckor ;)
Har ju inte orkat träna något på hela veckan heller eftersom jag varit tokförkyld, men det börjar släppa lite det med, så jag hoppas på ett par pass denna vecka iaf!

Nu kommer snart Carro hit och leker med mig, det ska bli skoj, var alldeles för längesen jag såg henne nu!
Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Melanie

va gött!

2011-09-26 @ 11:05:39
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Magda

Duktig du är! Får väl ta tag i träningen snart.... Fina bilder på er :)

Kram

2011-09-26 @ 20:08:51
URL: http://noelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0