Babyrytmik

Idag var vi på babyrytmik för första gången. OJ va poppis det var! Albin var i eld och lågor för att han fick krypa runt som en galning och peta på andra barn, ställa sig mot andra mammor och nya stolar, skallra med nya skallror osv. Han var verkligen genuint lycklig, haha, som ett yrväder!
Oliver var också genuint lycklig, men mer för hon som sjöng och viftade med leksaker. Han satt där på golvet och skrattade, viftade med armarna och hoppade på baken, haha! Riktigt kul att se!
Dit går vi fler gånger :)

Jag var där med större delen av mammagruppen. Fick inga bilder därifrån, men efteråt gick vi hem till Sofie och lilla Ruth och fikade och där knäppte jag lite grann :)









Kommentarer
Postat av: Melanie

Du ser, jag sa att dom skulle tycka om det:-) Musik och rörelser - vilka ungar gillar inte det liksom?! :) Plus att man får låna fina instrument att leka med, perfekt! Kul att norrstrand var bra! Jag hoppas Skåres är bra sen också, när vi flyttar dit :)

2011-09-30 @ 08:25:29
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Hellen A

är det fortfarande yvonne som är där, hon e gullig

2011-10-07 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0