Bilder

En liten uppdate på bilder från den senaste veckan.

Har köpt nya skor som jag ska ha när jag är ute och går- både mad vagn och med stavar.
Reebooks Easy Tone


Albin somnade i gungan


Båda två älskar att gunga! Tokskrattar varje gång!


Jag och Dan fick äta kräfton själva istället för att åka till brorsan på kräftskiva när barnen var sjuka i lördags


Såhär står Albin numera varje morgon och skriker på mig tills jag vaknar :)


Ajajaj! Den hyllan är numera nerplockad!


Vi hade besök av Linda och lilla Nilas en dag innan grabbarna blev sjuka. Det skiljer bara tre dagar på Nilas och mina pojkar :)


Det ska börjas i tid! Den här verkade intressant tyckte Oliver ;)


Grind är fixad så Albin inte rymmer!


Oliver sitter inte bara still längre! Han kryper inte, men han ålar och rullar, så numera kan man hitta honom lite varstans också, hehe




Ett halkskydd till badkaret är inhandlat så nu kan vi bada båda pojkarna samtidigt och vi behöver inte va i själva! Grymt smidigt och pojkarna tyckte det var otroligt kul att bada ihop!




Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Full rulle ,ser det ut som på alla kanter.

2011-09-02 @ 16:03:17
Postat av: Linda

5 dagar tina, 5 dagar ;) Bf var 27e men gick över2 dgr.. (Men det var egentligen inte så noga) Trevligt var det iaf.. Nöjes nån dag härframöver? :D



Trevlig helg!

2011-09-02 @ 19:01:19
Postat av: ölandsmamsen

promenadskor(?) du ser ut att ha fullt upp inne med "grapsen"! Härligt att "profeson" också har kommit på att det finns en värld utanför filten att upptäcka.

2011-09-02 @ 19:59:49
Postat av: Magda

Härliga bilder :) Man märker fort vad som måste fixas för att inget ska gå i kras. Var inne på att köpa sånna skor men det blev löparskor i stället. Kanske blir sånna med he he kan du inte berätta hur de är.

Kram

2011-09-03 @ 06:46:11
URL: http://noelsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0