Helgen

I helgen har vi haft besök av Öland! Jättetrevligt, gick alldeles för fort. Dom kom och sen åkte dom kändes det som :) Men den lilla tiden som blev var kanon!
Helgen började dock inte så bra när jag och lilla Oliver fick åka till akuten igen för hans krupp :( Stackars lille plutten. Samma omgång som senast med inhalering av adrenalin och flytande kortison. Den här gången fick vi tack och lov åka hem samma kväll. Vi ska nu iaf få komma på utredning hos vårdcentralen för hans andra problem, med rosslet och hans täta bröst och den konstanta hostan som han har haft sen i juni. Känns skönt att man ska få hjälp med det nu! Kan va någon form av spädbarnsastma eller så. Som om det inte räckte med kruppen.. Men, men, bara man får veta vad det är så han kan få rätt behandling!

Det har varit en lugn helg iaf, inget far och fläng vilket var skönt nu när vi är förkylda. Albin och Oliver har fått mysa med farmor, farfar och gammelfarmor, vi har gått runt i vårat område på lite stros och igår kväll käkade vi på Gustav Fröding hotell där dom bodde.

Idag åkte dom hem igen. Jag och Dan gick bort till I2 där det var någon form av baklucke-loppis idag. Hittade inget intressant alls faktist, men träffade däremot en jättegullig sköterska som tog hand om Albin och Oliver på Neonatalavdelningen. Vi pratade en stund med henne och hon tyckte såklart att det var SÅ kul att se pojkarna igen såhär 9 månader senare! ;)
"Vissa fastnar" som hon sa och hon minns tom vad gossarna heter, det var lite imponerande!

9 månader... Det blev dom igår. Helt galet! Snart ett år! Man hänger faktist inte med som alla säger! Tänk- nu har dom funnits längre på "utsidan" än vad dom låg i min mage, haha. Rolig tanke :)

Snart börjar den nya serien med Robert Gustavsson, så sitter och taggar nu! ;) Hoppas det blir så kul som man förväntar sig :) Han har ingen dålig press på sig den mannen- hela Sverige förväntar sig stordåd!

Ursäkta mina glesa blogginlägg! Är inne i en period där jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om, lite torka så att säga.
Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Tack för en go helg med mycket mys med barnen

2011-09-26 @ 06:54:10
Postat av: Melanie

Vissa där var ju hur underbara som helst, andra inte;) Men det är kul när man stöter på vissa, jag gör det ju inte så ofta. Men Johan gör det på jobbet.



Hoppas han blir bättre snart och va skönt att det ska utredas! Ja tiden går så fort, snart eran tur att ha 1års-kalas!

2011-09-26 @ 11:04:51
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0