Byrån/Skrivbordet

Jag har ju glömt att visa byrån Dan har byggt i sovrummet! Det är så dåligt med förvaring i denna lägenhet och vi gör allt för att utnyttja varje del maximalt. En byrå i sovrummet vill man ju ha där man kan ha åtminstonde underkläder, linnen och sånt. Sen har vi ju saknat en plats att ha datorn på, den har stått lite här och var, på köksbordet, vardagsrumsbordet osv. Och som vanligt tycker ju Dan aldrig att han hittar något som passar, för han ska ha allt milimeteranpassat, så då bygger han själv istället ;) Och glad är jag för det för han är duktig som fan och bra blir det! Och hur många möbelaffärer säljer egentligen en byrå kombinerat med skrivbord? Jag har då aldrig sett ett sånt ;)


Stommen svetsade han ihop på förra jobbet


Lådorna är gjorda av MDF-skivor


Vi la på ett roligt golv på mdf:en som blev bänkskiva :)

Lite färg, handtag, lister och resultatet blev såhär:





Snajsigt va? :) Nu fattas bara en ordentlig stol till skrivbordsdelen, men tills vidare får klappstolen i plast från IKEA för 49 kr duga ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

fan vad snyggt =)

2012-02-03 @ 19:51:17
Postat av: Jolie

Fint. Gött med en handyman :-)

2012-02-04 @ 18:49:55
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: Melanie

Gud vad snyggt! han kan allt din man:)



Jag är också rätt kass på det vanligtvis, spec i sådana situationer. Men nu var jag verkligen tvungen! Och jag är så glad att jag gjorde det. Så som den första läkaren uppträdde kändes snudd på anmälningsbart. Fy! Inget man vill att ens barn ska vara med om. Om en själv blev stressad och förvirrad, hur upplever inte dom det då? Jag har dock märkt att det blir lättare och lättare ju mer man säger ifrån i liknande situationer, vi får träna:) Sen känns det lättare när det kommer till ens barn och inte en själv.

Ja jag har också hört/läst det, får se om det visar något. Om ÖF är en smittohärd så är det inget mot vad dagis är haha. Inte i dessa tider i alla fall. Moa blev ju bra, men direkt hon var tillbaka på dagis så blev hon ju tvärsjuk igen. Suck. Inne på 5e veckan imorgon, lite långdraget...

2012-02-05 @ 08:10:59
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Ölandspappsen

Det Är bra gjort , har varit på plats och godkänt det , hehe

2012-02-07 @ 07:53:45
Postat av: dan

Ja han e säker din pöjk har väl ärvt det efter nån galen ölläning. hehe

2012-02-10 @ 21:30:10
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Linda Melin Eklund

Wow! Blev ju skitsnyggt! Gôtt med en händig karl ;-)

2012-02-16 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0