Ny telefon

Jag har skaffat ny telefon. Hade inte så mycket till val, den andra var ren katastrof. Batteriet satt fast med tejp nu på slutet, det gick inte att surfa på den alls längre, kontakterna hade försvunnit osv, osv. Det gick bara inte mer och jag tror jag fick en rätt bra deal av Robin som jobbar på The phone house. Man känner sig inte lika lurad när man känner personen man köper telen av iaf ;) Och enligt han ska min månadskosnad bli billigare än vad den är nu (borde inte gå och bli så mycket dyrare iaf!).

Jag var ju emot android å smartphones å allt vad det nu heter, men jag har fått lägga mig ;) Det är ju bra smidigt att ha så mycket funktioner i en telefon och det finns dessutom knappt något annat att välja på i butikerna nu. Men visst knappar man på telen mycket oftare. Jag hoppas att det är nyhetens behag! :)

Det blev enna sånhär:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. såg att jag fått en kommentar i min blogg av dig är inte så duktig på bloggandet så vet inte riktigt hur jag svarar på kommentarerna utan att lämna en i din :) så jag svarar på kommentaren här, Jag vet inte vad jag sökte på för att få upp din mage. men gravid eller graviditet eller något sånt. :)

2012-02-13 @ 11:10:20
URL: http://joliisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0