Suck och stön!

Barnen går bärsärk, hjärnblödningen är nära. Jag funderar på om deras projekt är att ta livet av mig?
Dom är verkligen överallt, och dom skriker och grinar mest hela tiden, drar i varandra, slår varandra, ska ha varandras leksaker HELA tiden, idag känns det som JAG BLIR GALEN! Det blir värre och värre detta, känns ibland inte helt hanterbart att ta hand om dom själv om dagarna.
Jag fick slänga dom i badet förut bara för att jag skulle veta vad jag har båda två medan Dan lagar mat. Nu har jag lagt Albin alldeles för tidigt bara för att jag inte orkar.
Känns verkligen att det är dags för dom att börja på dagis nu, dom är för stora, klåfingriga, nyfikna och rastlösa för att va hemma med mig längre. Och dom är två! Man har ingen kontroll.

En månad kvar innan det är dags för dagis. Jag längtar dit kan jag säga! Jag saknar att jobba och jag är trött på att va hemma med barnen. Faktist. Kanske är fult att säga så? Vad vet jag, det är så jag känner iallafall. Jag trivs superbra på mitt jobb, saknar arbetskamraterna och jag kan inte tillfredsställa mina barn här hemma längre, så det är väl inte så konstigt att jag känner så.

Hujja, där fick jag spy av mig lite, det var skönt. Har vart en pissig dag, bortsett från ett supermysigt födelsedagskalas hos goa Elina som fyllt 5 år.

Kommentarer
Postat av: mami

Kommer du ihåg när du fick sista lavetten av din bror?? Det gör jag inte så länge sen,det som pågår är fullt normalt fram till typ 20 års ålder (lite drygt) ;)

2012-02-26 @ 18:59:36
Postat av: tina

Mami: uuuhh..... :-P

2012-02-26 @ 19:31:44
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: dan

uj vad gott det var med att bara ta hand om en unge när man står bland grytorna det e ju riktigt lätt o gott blir det. 1 barn e semester de, och JA det menar jag.

2012-02-26 @ 19:52:17
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Linda "Tvillingmamma"

Skönt att höra att de finns fler än jag som inte tycker att livet är en dans alla dagar. Jag tycker att de funkar bra med mina tvillingar på 14 månader.....men när "skitdagarna" kommer, så känns de att de är två!!!

2012-04-26 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0