Gamla tider!

Sitter vid datorn och lyssnar på mycket goo musik, så jag blir grymt partysugen! Så kollar jag in gamla bilder så jag blir ännu mer partysugen! Sitter och sippar på en 2,8 pilsner, wohooooo vilken partybrud man är! Inte som förr direkt, hehe.

Visar lite bilder från en vildare del av mitt liv ;)









2,5 år senare sitter man här men två 1-åringar :) Coolt som fan egentligen hur det blir :)

Lägger till en bild på mig och Dan från första gången vi träffades också ;)

Giftastycke? ;)

Kommentarer
Postat av: Helene a

Äh party kommer och går jag festar till emellanåt tycker ek jag ändrats sp mkt sedan före man får inte krångla till saker och ting

2012-01-14 @ 18:08:42
Postat av: tina

Nej då kan inte påstå att jag krånglar till det speciellt mycket jag heller, däremot finns inte orken nu. :) men den kommer förhoppningsvis igen!

2012-01-14 @ 22:54:23
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härliga partybilder!

2012-01-15 @ 09:24:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0