Hallå där ute

Hej alla läsare!
Här händer det inte mycket på bloggen. Finns en anledning, såklart. Dom senaste veckorna har varit hemska och vi har haft det sjukt jobbigt inom familjen. Bloggen är bra som en dagbok när man vill klaga och skriva av sig, men genomgår man en riktigt kris då orkar man inte.

Sen när det bara känns tråkigt runtom en vill man inte skriva hela tiden heller, för hur kul är det att läsa om bara tråkigheter? Inte så värst. Plus att man lämnar inte alltid ut 100% av en här på bloggen heller..

Har iallafall haft en jätteskön vecka nu när Dans mamma har varit uppe och hjälpt oss hela veckan. Jag har kunnat gå lite på stan och umgås med kompisar UTAN barn. Låter kanske som vardag för många, men det har jag inte kunnat gjort på månader. Att åka och handla utan barn har varit en lyxaktivitet som jag fått göra denna veckan. Ibland tror jag att jag är allvarligt sjuk bara för att jag är så trött, men sen inser man att det inte är så konstigt att man är helt slut.

Jag hoppas och håller alla tummar och tår för att vi snart kan börja leva som en vanlig familj igen (PEPPAR, PEPPAR!) och att jag får tillbaka min blogglust också såklart ;) hehe.
Jag förstår inte men berömmer dom som har barn och hinner blogga varje dag! Cred till er! När dom var mindre var det ju inga problem, men nu är det ju fullt ös medvetslös här hemma!

Kul förresten att få kommentarer och höra att det är andra tvillingmammor som är inne och läser! :) Hoppas ni fortsätter (och alla andra också såklart!!) trots att jag varit tyst ett tag!

Kommentarer
Postat av: Magda

Skickar lite syrkande kramar. Hoppas ni får det lugnt snart. Skönt att ni fått hjälp en vecka, det är ni värda och härligt att höra att du fått en massa egentid, det behövs.

Kram från en trebarns mamma (tvillingar+en son) som vet att det är lyx när man får hjälp och verkligen inte bortskämd med hjälp.

2012-01-09 @ 10:07:58
URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Postat av: Melanie

Jag kan bara tala för mig själv, och jag skriver när Moa sover tex. Sen kan man ju skriva tidsinställda inlägg också;) Men dom som skriver 5 inlägg med massa fixade bilder varje dag...det fattar inte jag heller hur man hinner.



Ja som det ser ut nu så blir det ett planerat snitt. För att risken finns att samma sak som hände med Moa, också händer denna gången. Och det vill jag inte gå igenom igen, det är ju också en risk för barnet.

2012-01-09 @ 18:09:18
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0