Den senaste veckan

Ja som vanligt rusar dagarna fram! Vi har hunnit med endel sen senast.

Vi har varit på fika hos Sofia, Peter och Noel där vi firade Peters födelsedag:



Vi har varit på 30-årsfest med rockabilly-tema där det fanns både tatuerare, lindyhop-instruktörer och rockabillyband på plats. Grym kväll och både jag och Dan skulle vilja börja dansa lindyhop, det var såååå roligt!!




Albin och Oliver var hos mormor och morfar när vi var på 30-årsfest :)



Jag följde spontant med systeryster och Frida ner på stan och drack ett par öl i måndags, uteserveringspremiär för mig! Fotbollen visades överallt (utom på den uteserveringen vi valde, hehe) så det var möe folk på stan!


Och i övrigt har vi ju såklart hängt MYCKET med barnen! Jag har ju varit ledig i fem dagar nu så :)

Det börjar bli jäkligt trångt att dubbelgunga nu, men det går än om dom inte har tjocka jackor ;)


Oliver är ganska haj på stor-gungan :) Albin fixar inte riktigt den än, ens att sitta på.





Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Vi längtar.....

2012-06-14 @ 06:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0