Tråkigt att va ensam

Idag var det sommarfest på pojkarnas förskola. Mysigt med lite picknick, tipspromenad och den äldre förskolegruppen uppträdde med en egen melodifestival ;) Jag höll mig till picknicken, sket i tipspromenaden och var glad sålänge mina barn satt stilla när jag va där själv ;) Jag hade med mig mutor i form av vindruvor, ananas och mariekex, så dom var så lugna så, hehe.
Det var en bra eftermiddagsaktivitet för då kom vi hem ganska sent så det var bara att käka lite, ta ett bad och sen i säng. Mamma kom och hjälpte mig med bad och läggning så det gick ju som en dans.

Det är tråkigt att va ensam måste jag säga. Försöker hitta på något att fördriva tiden med på kvällarna. TV är ju helt värdelöst, finns ju inget att titta på så den sätter jag aldrig ens på typ innan kl 21. Just nu sitter jag i en megadunderkö till försäkringskassan för att jag tror jag har skickat in föräldraledig-ansökan på några dagar där jag inte ska ha föräldradagar :P Lite förvirrad så.

Tror jag ska fördriva lite tid med att leta upp lite adresser, dags att skicka ut lite inbjudningar snart! ;)

Förresten, min telefon funkar, jihoo!! :) NU ska jag hålla den borta från våtutrymmen :P

Kommentarer
Postat av: Ölandspappsen

Du kan ju kolla på fotbollen ikväll, sändningen börjar kl.19.00, tror jag

2012-06-05 @ 07:02:49
Postat av: Melanie

mysigt med sommarfest! det var vi på för 2 veckor sen ungefär:)

Hmmm, det problemet har inte jag när jag är ensam på kvällarna. Då är det sova som gäller ha ha! :)

2012-06-05 @ 14:13:29
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0