Föräldralediga tillsammans

Ja nu kommer jag och Dan vara hemma ihop ända tills grabbarna börjar på dagis, nästan en månad. Var inget vi egentligen hade planerat, utan vi kom på det i början på veckan här, så vi visste inte om Dans jobb skulle godkänna ledighetsansökan så nära inpå, men det gick bra. När man har tvillingar har man ju fördelen att få vara hemma båda föräldrarna samtidigt och detta har vi ju inte utnyttjat någonting, mer än när vi har rest bort några dagar eller så. Och nu när jag snart börjar jobba så kommer det ju säkerligen va ännu mindre chans att vi gör det. Så då tänkte vi att "let´s do it!" här nu sista månaden jag ska vara hemma ;)
Så kan vi dessutom vara med båda två på inskolningen, kul och tryggt för barnen och bra att vi båda får se hur det går till där, vi lär känna lärarna och dom oss osv.
Blir kanon det!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad roligt med ledighet tillsammans.

2012-03-17 @ 11:04:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0