Influensa

Jaha här har man åkt på influensa. Inte så rockigt. Dag tre idag. Jag som var så galet pigg i tisdags när vi var i Mariebergsskogen. Dagen efter vaknar jag med värk i hela kroppen, halsont, huvudvärk osv, osv.
Idag har jag fortfarande feber och halsont, men värken i kropp och huvud är iallafall borta tack och lov. Herregud, jag har ALDRIG influensa. Tror seriöst inte jag har haft det sen jag var barn. Men någon sa att det går en influensa iår som är kraftigare än vad den varit på 20 år, så kanske ganska lätt att trilla dit då. Får va glad att det inte är något jag brukar ha, för ujuj vad matt man blir.
Hoppas på att bli pigg och kry snart! Lite extra tråkigt att va sjuk när det är så underbart väder ute också :) Men får väl gå ut och sätta mig på altanen en stund sen iaf, så man får lite luft.
Ha en pigg och kry dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Melanie

ja ursch, jag tror ingen har kommit undan detta året! Hoppas du kryar på dig snart, kram!

2012-03-03 @ 09:35:52
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0