Öl, influensa och vikt

Igår kväll träffade jag goa Anna på stan över ett par öl. Det var verkligen så jäkla dags, vi har inte setts på år och dar. Skittrevligt hade vi och en massa att prata igen! :)

Stackars Dan har blivit smittad av mig tror jag, hans tur att ligga i ifluensa. Igår var han som en vandrande kamin (fast han vandrade inte då, utan sov typ hela dagen ;)) Han har feber idag också, men inte lika hög. Den svettades han nog ner lite inatt, trevligt med svettbad :P
Och det är mycket "ojoj" och "ajaj" suck och stön. Jag säger bara karlar när dom är sjuka, hehe ;)

Var förresten och vägde pojkarna på BVC häromdagen. Oj vad Oliver har dragit ifrån Albin! In te konstigt kanske, dels så har dom två helt olika typer av kroppar, Oliver är väldigt satt och kompakt. Albin är smidigare. Sen finns det ju inget stopp i Oliver vad gäller maten, han kan äta hur mycket som helst! Albin är lite kräsnare.
Nu  väger iaf Albin 10 110 och Oliver 11 400, så det skiljer 1,3 kg på dom. Det känns när man bär Oliver kan jag säga ;)

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Melanie

ja karlar är verkligen ett klenare släkte helt klart;) va skoj att gå ut och ta ett par öl och bara snacka! det var inte igår ;)

2012-03-09 @ 11:27:55
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Syrran

Oliver Oliver ,snart är du ikapp kusinen;)

2012-03-11 @ 21:28:16
Postat av: Spanienfrugan

Tänk att det kan vara så olika med vikten på tvillingar. Samma sak med mina kusiner när de var små

2012-03-12 @ 10:52:12
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: dan

om jag hade en liten kropp utan en muskel och vägde typ max 70 kg så hade inte jag heller klagat men jag e man på 100 kg o de mina dammer har ni aldrig vägt inte ens när ni var som mest gravida.

vi karlar klagar när vi e sjuka ni klagar ALLTID!!!

HAHAHA

2012-03-15 @ 20:25:58
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: tina

du är rolig du dan :P

2012-03-16 @ 16:25:25
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0