Update

Liten update här känner jag, nu har jag allt varit dålig på att blogga igen. Skyller på att Dan är hemma och på det fantastiska vädret vi haft hela veckan. Blir inte så mycket häng vid datorn då.
Vad har vi haft för oss då?
Ganska mycket ändå fast ändå inget speciellt. Inhandlat ny dammsugare. Våran blixtrade till i sladden i söndags och sen gick den inte igång mer. Tack för den, hejdå 1800 kr. Men är iaf nöjd med den nya fina vi köpte, den är kanon.
Varit ute väääldigt mycket, mest hela dagarna i det superhärliga vädret. Har dock dragit med sig förkylningar, Albin hade feber i fredags och igår (och fortfarande idag) är Oliver krasslig, febrig, slemmig och hostig.

Jag har träffat mammagruppen, vi har varit i Mariebergsskogen en dag, vi har hängt en massa i parken utanför oss, vi har haft grillpremiär och druckit lite öl, vi har varit och fikat hos mamma, vi har satt personligt rekord i storhandling, hmmm.. Ja det är nog typ det som har hänt i veckan :)
Dan är fortfarande superhostig, och är han inte bättre imorrn så ska jag tvinga iväg honom till vårdcentralen för han hostar snart upp lungorna.
Annars lugna puckar. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, blir väl inte så där jättemycket kanske, eftersom barnen är lite småkrassliga. Får se. Vädret är kanon idag också. En tur till Sportex kanske och äntligen inhandla hjälmar till oss alla så vi kan börja ge oss ut på cykelturer med barnen ;)

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0