Vrålåk

Nya vrålåket! ;)



Jag äääälskar den kan jag säga! Och barnen verkar gilla den mycket bättre än den andra. Dom sitter som ljus i den. Igår var jag tom på stan med dom och det var inte något gnäll alls. Dom blir nog mer fokuserade på att kolla runt på annat än att sitta och dra i varandra tror jag, precis som jag misstänkte innan jag köpte vagnen. Den är sjukt bra att handla med, smidig, man kommer fram överallt och den har en jättekorg under som man får plats att packa massa saker. Jättelätt att fälla ihop och även lyfta in i bilen, väger mycket mindre. Ja jag bara älskar den på alla plan helt enkelt. Det enda jag är osäker på än är om dom kan sova i vagnen och då framförallt Oliver som sitter fram. Framsitsen har bara viloläge, inte fullt liggläge och det finns inget man kan fälla upp för benen så att benen kommer i liggläge, utan dom får isf hänga rätt ner. Men det är ju ytterst sällan dom sover i vagnen nu för tiden. På dagis kanske dom behöver göra det, men vi har ju därför även kvar den andra vagnen ett tag till också. Ser ni att den även har en (nej faktist två  men den andra syns inte på bilden) mugghållare? ;) Det står att inga varma drycker få stå däri så jag antar att den är till den kalla ölburken till sommarn ;) hehe.

Kommentarer
Postat av: mami

Dan kanske kan knäcke te en plåt å lägge ve bena;)

2012-03-16 @ 17:18:47
Postat av: Jolie

Inge varma? Mugghållare för vattenflaskan då eller? :-) Vi har en singel variant av er vagn, köpte den till G när han var liten. Mkt nöjd. ett minus är att köra i snö, blir tungt. G har sovit, men då kan den fällas ner helt, benen hänger ner men han sov som en stock ändå. M har inte sovit i den, men hon lyfter upp benen på "bordet". Där har hon en mugghållare ;-)

2012-03-17 @ 06:12:16
URL: http://mammajolie.blogg.se/
Postat av: tina

Mami- ja Dan brukar ju kunna det där med att knäcke té saker ;)

Jolie: Hehe antar att det är för att man inte ska hälla varmt kaffe över barna i vagnen eller så ;)Baksitsen på min har också en sån där platta med en mugghållare, Albin lägger sin napp lite snyggt däri ;)

2012-03-17 @ 10:54:50
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0